#GivingTuesday
Як працювати з лідерами думок?


#GivingTuesday
Як працювати з
лiдерами думок?
Як працювати з лідерами думок? 5 порад від Діани Глостер

Diana Gloster
— відомий український YouTube- та Instagram-блогер. У рамках підготовки до Щедрого Вівторка ми попросили Діану дати п'ять порад благодійним проектам щодо співпраці з лідерами думок. Рекомендації будуть корисними для всіх, хто хоче доносити добрі ідеї до широкого загалу.
1. Завжди звертайтеся до блогера на ім'я. Ваш лист має бути не розсилкою, а особистим повідомленням. Напишіть, чому саме ця людина має вас підтримати. У першому ж реченні поясніть, чому ваш проект крутий, — зацікавте. Благодійність зараз у моді, тому блогер залюбки погодиться вас підтримати, якщо ви поясните, чому це важливо і що він отримає від співпраці. Пишіть блогерам на пошту, бо в діректі у них повний хаос.

2. Блогери щодня отримують десятки прохань зібрати кошти на операцію або переказати гроші. Такі повідомлення завжди починаються зі слова «допоможіть». Тому, розповідаючи про свій проект, використовуйте заклики «підтримайте» або «долучайтеся». Орієнтуйтеся на підхід Win-Win — це стане фундаментом для тривалої співпраці та буде значно ефективнішим за одноразову акцію.

3. Шукайте блогера, в чиєму серці відгукнеться ваша ідея. Інколи я змушена відмовляти благодійним проектам через те, що «не в темі», не зможу донести інформацію на гідному рівні. На це не варто ображатись, усі люди різні й можуть обирати проекти до душі. Якщо мова про тварин, яких я обожнюю, — ви звернулися за адресою. Американська блогерка та активістка Інгрид Нільсон настільки щиро через власні історії розповідала про акції за права жінок, що її офіційно запросили до Білого дому брати інтерв'ю у Барака Обами.

4. Ваша ідея має бути простою і зрозумілою — тільки тоді на неї зреагують люди. Оберіть одне повідомлення, яке зможе повторити навіть дитина. У такому випадку блогеру буде легко пропустити вашу ідею через себе і транслювати її. Наприклад, у фонду Таблеточки це — «Допомагати просто», у Charity Weekend — «Проведи час із користю».

5.Блогер обов'язково знайде ваш проект у соцмережах і складе своє враження. Робіть сторінки людяними: розповідайте особисті історії, про болі та перемоги своєї команди. Для цього чудово підходить формат сторіз, який чомусь недооцінюють. Але їхнє охоплення вдвічі-втричі більше, ніж у звичайних постів, їх швидше бачать, відповіді на них приходять у дірект — людям приємно спілкуватись особисто. До речі, раджу додаток Unfold — у ньому можна робити колажі та обирати оригінальні шрифти для ваших сторіз
Стежте за нашими новинами
Стежте за нашими
новинами