#GivingTuesday
Як створити гарний дизайн?
#GivingTuesday
Як створити гарний
дизайн?
Як створити гарний дизайн? 5 порад від Дмитра Яринича

Дмитро Яринич
— керівник агентства Hooga, яке нещодавно отримало найпрестижнішу нагороду в дизайні Red Dot. Саме команда Hooga створила логотип (і стиль) Щедрого Вівторку. Ми попросили Дмитра дати п'ять порад соціальним проектам, як створювати гарний дизайн.
1. Не ведіться на (популярні) тренди. Це як на фінансовому ринку — якщо про це написали, то вже пізно. Наприклад, зараз дуже модний такий собі берлінський постмодернізм. І це дуже круто виглядає — наступні три місяці (або рік). А хороший дизайн працює десятки років. Подивіться на логотип NASA або фірмовий стиль Benetton. Їхня краса в тому, наскільки вони гнучкі, живучі та проходять крізь час.

2. Хапайте рішення, що лежать на поверхні. Все просте й зрозуміле — насправді складне й продумане. І навпаки, все складне — результат недостатнього опрацювання. Не займайтесь "прикрашальством", це нікому не потрібно. Якщо ідея працює — цього достатньо, аби запустити її в роботу.

3. Емпатію неможливо купити чи імітувати. Жодні дослідження не допоможуть, якщо ви не перейметеся реальністю. Щоб зробити добре — потрібно опинитись ні місці того, для кого ви щось робите, зрозуміти його біль і почуття. Виходьте з офісу, спілкуйтеся, запитуйте людей, чому вони роблять саме це. Щоб розробити дизайн додатку служби таксі, потрібно попрацювати таксистом, а не тільки бути в ролі пасажира.

4. Не ставтеся занадно серйозно до дизайну та брендингу. Люди не хочуть так багато взаємодіяти, не хочуть так багато знати, так багато купувати, не хочуть мати стільки підписників і стільки постів. Наприклад, концепція Zero Waste взагалі не передбачає жодного пакування. І що робити з брендингом, коли його буде ніде розмістити, про це варто замислитись. Менше понтів - більше користі.

5. Якщо у вас немає коштів на якісний брендинг, але ваш проект дійсно вирішує важливу соціальну проблему — вам завжди допоможуть. Звертайтесь до студій — якщо їм буде цікава ідея, вони можуть запропонувати роботу на особливих умовах. А якщо в студії вистачає ресурсів — то й взагалі зроблять безкоштовно, заради кайфу та користі. Ще варіант — звертайтесь до студентів дизайн-шкіл. Це взагалі win-win, бо їм потрібне портфоліо та досвід, вони залюбки візьмуться за цікавий проект. До того ж, у студентів є досвідчені куратори.
Стежте за нашими новинами
Стежте за нашими
новинами