#GivingTuesday
Як просувати проект в соціальних мережах?


#GivingTuesday
Як просувати проект
в соціальних
мережах?
Як просувати проект в соціальних мережах? 5 порад від Ярослава Ведмідя

Якщо ви не вмієте просувати власні проекти та ідеї у соцмережах, ви за бортом сучасного світу. У рамках підготовки до Щедрого Вівторка засновник агенції Postmen Yaroslav Vedmid дав п'ять порад благодійним проектам, як підкорити діджитал. Рекомендації будуть корисними й комерційному сектору, адже Ярослав має 19 років досвіду у комунікаціях
1. Ідеальний пост – це щирий пост. Немає чого писати – не пишіть. Я великий критик обов'язкових контент-планів. Вважаю, більшість контенту має бути контекстною: прокинувся, подумав, що зараз хвилює людей, та написав. Не будьте пластмасовими! Віральними стають неординарні пости, які хочеться шерити, які пробиваються крізь інформаційний шум. Ризикуйте!

2. Розвивайте персональний бренд — це допоможе просувати ваші проекти навіть без бюджету. Акцентуйте не на тому, який ви красивий, а на тому, які у вас цінності.

3. У Facebook ми, в першу чергу, бачимо пости друзів, далі дописи лідерів думок і вже під кінець повідомлення брендів. Без просування пости сторінок бачать 1,5-2% підписників. Якщо ваш пост органічно побачили більш ніж 5% аудиторії – це вже вірусність. Але вірусний пост потребує підготовки. Діджитал-агенції використовують метод agile – готують декілька варіантів, тестують їх на невеликій аудиторії, а далі обирають найуспішнішу одиницю та масштабують.

4. Аби пост став вірусним, його потрібно гарно посіяти. Розкачуйте власні канали, створюйте комьюніті однодумців. Чим більша аудиторія побачить вашу одиницю контенту, тим більші ваші шанси на успіх. Важливий аспект – люди повинні асоціювати себе з цінностями, які ви передаєте, натягувати на себе ваш меседж. Кожного з нас можна уявити гейт кіпером, який або пропускає інформацію далі, або блокує. Так само і з медіа, і з будь-чим. Контент – усе ще король, але дистрибуцію треба планувати.

5. В жодному разі не блокуйте негативні відгуки та не ігноруйте їх. По-перше, це залучення, що добре для алгоритмів. По-друге, якщо ви закриєте негативний коментар за 10 секунд, людина буде щаслива, що на неї звернули увагу. Але якщо ви проігноруєте, вона піде в іншу вашу соцмережу, а потім зателефонує в головний офіс. Дати фідбек – це найкраща стратегія. Якщо не переконаєте саме цього клієнта, інші побачать вашу роботу та стануть на ваш бік, з'являться адвокати бренду. І не бійтесь посміятися з себе — це зробить вас непереможними.
Стежте за нашими новинами
Стежте за нашими
новинами