#GivingTuesday
Як побудувати персональний бренд?
#GivingTuesday
Як побудувати
персональний
бренд?
Як побудувати єфектівну комунікацію та персональний бренд благодійників? 5 порад від Ніни Левчук.

Чи варто благодійникам ставати лідерами думок, аби робити добрі справи ефективно? Ніна Левчук – керівник Google Marketing Solution у Центральній і Східній Європі та експерт із побудови персонального бренду – запевняє, що особистий бренд допоможе вам поширити ваші ідеї. У соцмережах голоси людей лунають гучніше, ніж голоси найуспішніших брендів. У рамках підготовки до Щедрого Вівторка Ніна поділилась п'ятьма порадами щодо ефективної комунікації та побудови персонального бренду благодійників.
1. Головна відмінність у просуванні соціальних чи благодійних проектів від комерційних – це відсутність бюджетів. Ви не можете просто заплатити спікерам чи менторам – ви маєте переконати, що участь у проекті варта їхніх зусиль та часу. Основний меседж: допомагаючи іншим, ви допомагаєте собі. Якою б успішною не була людина, її світогляд обмежений власним досвідом, а єдиний спосіб його розширити – спілкування з іншими та незвичайні умови. Допомагаючи своєю експертизою, ментор дивиться на речі під новим кутом, опрацьовує ситуації, які досі ніколи не траплялися в його житті, отримує бачення іншої людини – це безцінно. Новий крутий досвід та нетворкінг спокусять навіть найуспішнішу людину.

2. Будуйте персональний бренд – це набагато вигідніша інвестиція часу й ресурсів, ніж просування кожного окремого проекту. Коли ви інвестуєте у маркетинг своєї справи, це працює тут і зараз – і все. Персональний бренд формується довше й складніше (зазвичай кілька років), але має довгостроковий результат, що дозволяє будь-якій вашій ініціативі бути успішною. Сформований імідж працює на вас, бо люди довіряють вашим намірам – у благодійності це надважливо.

3. Персональний бренд – це технологія. До нього варто ставитись як до просування на ринку. Перш ніж будувати особистий бренд, треба зрозуміти, навіщо він вам, яка його ціль. Далі варто скористатися формулою, яку я вивела та якою ділюся на всіх тренінгах: (професійні ролі + соціальні ролі + особистість) х комунікацію. Сформуйте власний мікс та не намагайтесь охопити все й одразу. Канали комунікації обирайте після аналізу аудиторії – це можуть бути соцмережі, конференції, друковані видання тощо.

4. Як кажуть американці, треба йти «above & beyond», аби втілити свою мрію, особливо якщо мова про соціальний чи благодійний проект. Коли ви не можете віддячити людям грошима, потрібні величезні ресурси життєвої енергії та непохитна віра в те, що ви робите, – тільки тоді вам вдасться заразити людей вашою ідеєю, знайти однодумців та сформувати команду. Запалюйте всіх навколо своєю жагою змінити світ! Та приготуйтеся багато працювати у позаробочий час, бо великі проекти потребують вашої уваги 35 годин на добу.

5. Вчіться правильно заявляти про себе. В Америці цьому починають учити з дитячого садочка, а в нас ще досі вважається, що краще жити тишком-нишком. Ваш бренд – це те, що ви про себе говорите, як часто ви говорите та що про вас говорять інші. Останній пункт найважливіший, і на нього вплинути найважче, але він багато в чому випливає з перших двох. Тож проаналізуйте свою аудиторію, аби звертатися зрозумілою для неї мовою, використовуючи правильні канали комунікації. Розповідайте про себе, виходячи зі своїх соціальних ролей, експертності та унікальності.
Стежте за нашими новинами
Стежте за нашими
новинами