Чому добро має звучати голосно?

В нашій культурі не заведено говорити про благодійність. Хтось вважає, що у цього явища релігійні основи, хтось — що це просто правило хорошого тону. Мовляв, якщо ти зробив добро — ти хотів допомогти, якщо розказав про нього — хотів пропіаритись. 

Ми не згодні з такою думкою та вважаємо, що розповідати про добрі справи — корисно. В цій статті ми вирішили розібрати цю тему детальніше та довести, що про благодійність потрібно говорити 

Уявімо, що відбудеться, якщо кожен почне розповідати про свої добрі справи?

1. Благодійним організаціям простіше буде збирати допомогу

Благодійним організаціям потрібна не тільки матеріальна підтримка, їм потрібен розголос. 

Коли люди розповідають про свої пожертвування в конкретні організації, вони таким чином:

  • допомагають кампанії отримати якнайбільше охоплення;
  • залучають більше нових донорів з-поміж своїх знайомих та друзів;
  • розповідають про організацію новим людям, тим самим збільшуючи рівень довіри до її діяльності.

Отже, якщо навіть ти зараз не можеш допомогти якійсь організації матеріально, або стати волонтером — ти все одно можеш допомогти інформаційно. Просто зроби репост!

2. Робити добро стане легше та приємніше

Люди частіше роблять те, що приносить їм задоволення. Тому чому б не використати це заради добрих справ? 

Страждання та жалоба не мотивують долучатися до благодійності системно. Таким чином можна отримати декілька разових донейтів, проте більшість людей віддають перевагу уникати страждань. 

Якщо ти будеш розповідати про теплі почуття після того, як робиш добро, це може надихнути інших та спонукати копіювати цю поведінку. Не потрібно соромитися того, що благодійність приносить тобі задоволення — цим потрібно пишатися. 

3. Розвивається культура благодійності

Культура благодійності — це коли люди відчувають потребу допомагати, а різні фонди та організації надають прості способи це зробити. Простими словами, це звичка суспільства системно та стало робити добро

Чи не єдиний спосіб підвищити культуру благодійності — комунікація.

«Рішення зробити пожертвування на благодійність часто приймається не ізольовано, а в результаті соціального процесу», — говорить лікарка Памала Віпкінг у своєму дослідженні.

Її дослідження показує, що той, хто дійсно хоче підтримати благодійність, повинен повідомляти людям про свої пожертвування. Це стимулює інших робити добрі справи та змінює наш погляд на благодійність.

Таким чином, чим більше людей роблять добрі справи та розповідають про них, тим більше культура благодійності поширена у суспільстві.

Щоб зробити ідею благодійності простою та зрозумілою кожному, некомерційні організації проводять різноманітні акції. Найвідоміша — #ЩедрийВівторок.

Всесвітній день добра проводиться щороку у всьому світі. У ньому беруть участь понад 100 країн, а з 2018 року — і Україна. Мета Щедрого Вівторка — об’єднати некомерційні організації, державні структури, бізнес, та простих громадян, щоб разом творити добро. 

Ідея цього дня у тому, що коли ми разом робимо добрі справи та говоримо про благодійність — творити добро стає легше. 

Успіх Щедрого Вівторка — найяскравіший приклад того, наскільки масштабною може бути благодійність, якщо про неї говорити. Ця подія демонструє нам, що благодійність може бути буденністю, доброю звичкою, справою, якою займається кожен змалку. А говорити про добрі справи — це норма, і чим голосніше звучить добро — тим більше його стає. 

Долучитися!