Добрий бізнес: 8 способів приєднатися до #ЩедрогоВівторка

Разом навіть невеликі добрі справи показують, яку величезну силу має масове та системне добро!

В сучасному світі соціальна відповідальність — один з показників успішності бізнесу. Компанії  все частіше хочуть не просто отримувати прибуток, а й змінювати світ на краще. 

#ЩедрийВівторок — це день, коли тисячі компаній показують, що їм не все одно. У цей день благодійні організації, державні установи, бізнес та громадяни об’єднуються заради добрих справ.

Можливості бізнесу у благодійності не обмежуються тільки грошовими пожертвуваннями, вони значно ширші. Тож ми підготували 8 способів, як бізнес може приєднатися до благодійності. 

Спосіб 1. Приєднатися до благодійної ініціативи

Можна стати партнером благодійної організації, діяльність якої збігається з місією бізнесу. Компанія може пожертвувати певну суму коштів, заявити про регулярну фінансову допомогу організації або запустити спільну акцію. Наприклад, компанія IKEA вже 12 років спільно з фондом Save the children віддає 1 євро з кожної проданої іграшки зі спеціальною позначкою на допомогу дітям, що ростуть у сім’ях зі скрутним матеріальним становищем.

 Спосіб 2. Долучитися до ініціативи, присвяченої Щедрому Вівторку

Бізнес може приєднатися до подій, які вже реалізовуються до Щедрого Вівторка: збір коштів на фандрейзинговій платформі, інформаційна кампанія «Добро має звучати голосно», благодійний вечір, або #ЩедрийЗабіг. Компанія може стати одним зі спонсорів ініціатив, або взяти участь у ній безпосередньо. Наприклад, корпоративний #ЩедрийЗабіг — це чудовий привід провести тімбілдінг та зробити добру справу!

Спосіб 3. Залучити команду

А якщо поширити благодійність серед усіх співробітників? Варіантів безліч: можна організувати в офісі збір речей для тих, хто цього потребує, влаштувати висадку дерев або навіть просто зібрати батарейки — достатньо тільки почати творити добро разом!

Спосіб 4. Змотивувати працівників робити добрі справи

Компанія може заохотити працівників робити добрі справи у вільний час та створити для цього сприятливі умови. Наприклад, надати співробітникам оплачуваний день, який вони можуть присвятити волонтерській роботі. Також можна використовувати хештег #ЩедрийВівторок як привід поділитися результатами благодійних та волонтерських ініціатив працівників у соцмережах.

Спосіб 5. Збільшити суму внеску 

Бізнес може допомагати збирати більше коштів, збільшуючи суми внесків. Наприклад, благодійний фонд ПриватБанку «Допомагати просто!» та Mastercard щороку проводять акцію «Звичайне диво», щоб привітати з Новим роком тяжкохворих дітей, які будуть перебувати під час свята в стінах лікарні. З кожної оплати, здійсненої за допомогою картки ПриватБанку, 1 гривня йде на благодійність, і до неї ще по 1 гривні додають ПриватБанк і Mastercard. 

Спосіб 6. Подвоїти суму збору

Прекрасний спосіб зробити ще більше добра — подвоїти суму збору благодійність. Як це працює? Благодійна організація запускає акцію, збирає пожертвування, а бізнес-партнер подвоює суму збору. Наприклад, у 2020 році лінія магазинів EVA та гуманістичний рух UAnimals запустили збір для допомоги притулкам. Кожен охочий може внести пожертву, а EVA помножить зібрану суму на два.

Спосіб 7. Розпочати власну акцію

Ще один варіант — розпочати та просувати акцію, що перекликається з місією компанії, її клієнтами та соціальними проблемами, з якими вони стикаються. Наприклад, благодійна програма Avon «Місія проти раку молочної залози». Бренд понад 18 років турбується про здоров’я жінок та за цей час зібрав понад 19 млн гривень на благодійність, продаючи свої товари зі спеціальною позначкою — рожевою стрічкою. 

Спосіб 8. Підтримати інформаційно 

Успіх Щедрого Вівторку також залежить від того, скільки людей зможе дізнатися про нього. Майже у кожної компанії є власні канали комунікації: сайти, сторінки у соцмережах тощо. Щоб зробити добро, достатньо навіть просто поширити через своїм канали інформацію про #ЩедрийВівторок або присвячені до нього ініціативи. Так кампанії отримають більше охоплення і більше людей дізнаються про благодійність.

Світова практика

Ми підготували кілька цікавих кейсів, як саме бізнес по всьому долучається до  Щедрого Вівторка.

  • PayPal — постійний учасник Щедрого Вівторка. У 2019 році компанія запустила кампанію — усі пожертвування, які будуть зроблені у Всесвітній день добрих справ через платформу або додаток PayPal, компанія буде збільшувати на 10% доки не набереться 150 000 фунтів стерлінгів. Таким чином, вони додатково пожертвували 15 000 £.
  • Samsung заохочує працівників брати участь у благодійних ініціативах. До Щедрого Вівторка співробітники робили пожертви за допомогою програми Samsung Gives. Кожен пожертвуваний долар компанія подвоювала. А п’ятеро випадково обраних працівників-учасників виграли корпоративну пожертву у розмірі 500 доларів для обраної ними некомерційної організації. 
  • Royal Bank of Scotland пропонував своїм клієнтам пожертвувати накопичені бонусні бали на користь однієї з десяти визначених благодійних організацій. Також компанія заохочувала своїх працівників почати жертвувати на благодійність за програмою Payroll Giving, або збільшити суму звичних внесків. Загалом вони змогли зібрати 490 000 фунтів стерлінгів додаткового фінансування для благодійних організацій. 

Ми віримо, що кожен бізнес може зробити свій внесок на честь Всеукраїнського дня благодійності. Разом навіть невеликі добрі справи показують, яку величезну силу має масове та системне добро!

Долучитись

Ще: