Ідеї для брендів

Ідеї для брендів до Всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок. Приклади успішних світових кейсів від Amazon, Coca-Cola, Facebook, T-Mobile та ЕА.

1) Використовуйте технології для добрих справ

Після найвдалішого дня продаж за увесь час існування онлайн-магазину Amazon, магазин розпочав кампанію «Іграшки для малечі» (Toys for Tots) і пропонував своїм покупцям зробити подарунок для потребуючих дітей зі списку рекомендованих  іграшок, сказавши фразу: «Алекса, подаруй іграшку малечі». Після того, як покупець підтверджував замовлення, Amazon робив зустрічне фінансування за кожну придбану іграшку. 

2) Зустрічне фінансування у #GivingTuesday 

  • Компанія Coca-Cola реалізували зустрічне фінансування для своїх неприбуткових партнерів – організації Metro Atlanta, що підтримує розвиток підприємництва серед жінок та організовує освітні програми, профільні тренінги та інші програми професійного розвитку, які допомагають жінкам подолати труднощі на шляху до успіху.
  • Facebook та PayPal створили партнерство і реалізували зустрічне фінансування у розмірі 7 мільйонів доларів, що надійшли від користувачів, на користь американської організації 501(c) organization. Вони також відмовилися від плати за трансакції, що проводилися у системі Facebook Payments.
  • На честь святкування Giving Tuesday, компанія United Airlines організувала кампанію зустрічного фінансування «Благодійні Милі» (Charity Miles), до якої входять декілька партнерських організацій. У ході кампанії клієнти компанії могли дарувати авіа-милі. За кожні 1000 миль, подаровані клієнтами, United Airlines давала стільки ж, поки загальний збір не досяг 5 мільйонів миль.  Крім того, коли в одній із соціальних мереж (Twitter, Instagram або Facebook) з’являвся хештег #Об’єднаніБлагодійніМилі (#UnitedCharityMiles) на підтримку участі United Airlines у заході #GivingTuesday, компанія додатково нараховувала 1000 миль за кожний такий пост, загальний збір від яких сягнув близько 1 мільйона миль.

3) Залучіть своїх співробітників та клієнтів до #GivingTuesday

У своїй кампанії #ПодарунокЗаНашРахунок (#GivingOnUs) компанія T-Mobile зібрала більше ніж 2 мільйони доларів завдяки своїм клієнтам, прихильникам та співробітникам. Клієнти мали змогу скористатися мобільним додатком T-Mobile Tuesday, щоб подарувати 10 продуктових наборів організації Feeding America®. Крім того, за кожне згадування хештегу #GivingOnUs компанія T-Mobile дарувала ще 10 продуктових наборів від свого імені. Також T-Mobile виділила кожному співробітнику 27 доларів, котрі вони могли витратити на будь-яку іншу благодійну організацію, а своїм клієнтам запропонувала взяти участь у лотереї з мобільного додатку T-Mobile та отримати шанс виграти 25, 100 та 500 доларів, які будуть переказані на рахунок будь-якої благодійної організації.

4) Організуйте зустрічне фінансування зі співробітниками

Компанія ЕА, що займається розробкою відео-ігор, реалізовує зустрічне фінансування внесків своїх штатних працівників у розмірі до 5000 доларів на рік. З нагоди Giving Tuesday розмір зустрічного фінансування компанії склав 200%. Крім того, компанія відправила кількох своїх співробітників для участі у проекті «Загублені мапи» (Missing Maps) – проект, що створює мапи територій, які потерпіли від стихійного лиха або озброєного конфлікту.

Долучитись

Ще: