Ідеї для НДО

Ідеї для для недержавних організацій до Всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок. Приклади успішних світових кейсів від фонду Amador Community Foundation, Жіночого фонду Чикаго (Chicago Foundation for Women), Фонду Коулмана (Coleman Foundation) та фонду Tucker Community Foundation.

1) Очольте рух #GivingTuesday у вашій громаді

У передмісті Каліфорнії фонд Amador Community Foundation, що підтримує 43 місцеві НПО, очолює масову кампанію #GivingTuesday. Усього за три роки фонд виріс з кількох організацій та 20 000 доларів зібраних коштів до організації національного масштабу, що налічує 43 учасниць-НПО та зібрав 163 000 доларів станом на 2017 рік. У 2018 році місцева газета Ledger Dispatch у якості додатка видала інтерактивні новини, що висвітлювали #GivingTuesday. «Це як газета з фільму про Гаррі Поттера», – ділиться своїми враженнями Кетлін Хармон, керівник кампанії  #GiveAmador. Фотографії оживають і створюють відео-потік реального часу.  Цей додаток з інтерактивними новинами дозволяє донорам переказувати кошти напряму з мобільного пристрою.

2) Проведіть конкурс 

Жіночий фонд Чикаго (Chicago Foundation for Women) звернувся до громади з проханням створити нове креативне рішення, що допоможе змінити життя жінок Чикаго на краще. Усі ідеї та пропозиції пройшли голосування, а найкраща з них отримала у #GivingTuesday разову нагороду у розмірі 12 000 доларів від Жіночого фонду Чикаго. Неприбуткові організації мали записати коротке відео тривалістю 1-2 хвилини, в якому буде представлена їхня ідея рішення. Переможцем конкурсу стала організація Salt & Light Coalition, яка запропонувала реабілітацію та розширення можливостей для жінок у суспільстві, що стали жертвою секс-торгівлі. Рішення пропонувало річну оздоровчу програму, а також курс професійної підготовки.

3) Запропонуйте зустрічні гранти для заохочення донорських організацій

Фонд Коулмана (Coleman Foundation) у Чикаго призначив виплатити зустрічні гранти набувачам, що використовували в роботі стратегії соціальних мереж, для отримання онлайн-пожертв від нових та вже існуючих донорських організацій. Окрім розвитку навичок зі збору коштів за допомогою соціальних мереж в режимі онлайн, це допомогло зрозуміти поведінку донорських організацій. Протягом листопада 2018 року, що закінчився проведенням кампанії #ILGive в рамках Giving Tuesday, 66 набувачів фонду спільними зусиллями зібрали більше 2 мільйонів доларів, долучивши 6500 донорів, з них 550 000 доларів склали зустрічні гранти. Організації скористалися однією або двома пропозиціями зустрічних грантів, які за результатами проведеного фондом дослідження у 2017 році були обрані найкращими. Результатом цієї роботи стало створення партнерських відносин з університетом Техасу Texas A&M University.

4) Проведіть презентацію проекту

Фонд Tucker Community Foundation у Парсонсі, що в Західній Вірджинії, провів захід під назвою «Клуб 100» (The 100 Club) на підтримку місцевої економіки та НПО, що працюють в окрузі Рендолф. Учасники заходу на власний вибір номінували один із місцевих проектів, програму або організацію, що давало можливість переможцю виграти 5000 доларів. Представник кожної організації робив 2-хвилинну презентацію, в якій розповідав, чому саме його організація заслуговує на приз. Переможцем став Old Brick Playhouse – організація, що проводить програми художньої освіти для молоді у всьому регіоні.

Долучитись

Ще: