Ідеї для невеликого бізнесу

Ідеї для для невеликого бізнесу до Всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок. Приклади успішних світових кейсів від ресторану Kilpatrick’s Public House, команди West Michigan Whitecaps, компанії Borlandia з Огайо, компанії Sonny’s BBQ та курортного готелю Harrah’s Resort.

1) Діліться частиною прибутків

У ресторані Kilpatrick’s Public House кожний вівторок – #GivingTuesday. Цей заклад у центрі Ітаки в Нью-Йорку, що поєднує в собі ресторан та паб, запровадив кампанію «Щаслива година – щедра година». Починаючи зі Giving Tuesday і до кінця рока ресторан щотижня перераховує 50% прибутку від продажу напоїв на рахунок місцевої благодійної організації. У партнерстві з Товариством захисту тварин від жорстокого поводження Kilpatrick’s Public House провів кампанію «Щаслива година», під час якої було зібрано 3000 доларів на потреби притулку для тварин.

2) Проведіть захід на користь місцевої НПО

З нагоди Giving Tuesday команда West Michigan Whitecaps, що входить до малої бейсбольної ліги, організувала три звані обіди для членів громади у парку Хартсайд. Окрім обіду, гості заходу також отримали набори з необхідними речами для зимового сезону, що були надані прихильниками команди Whitecaps.

3) Діліться продукцією або послугами

Компанія Borlandia з Огайо, що пропонує послуги веб-дизайну, допомогла тим, що розробила дизайн веб-сайту для однієї з НПО. Borlandia готова була виділити до 10 годин професійного часу (до 1000 доларів у грошовому еквіваленті) на розробку дизайну для веб-сторінок неприбуткових організацій. Загалом, компанія мала намір виділити 100 годин свого часу на благодійні цілі.

4) Проведіть конкурс

Компанія Sonny’s BBQ з нагоди Giving Tuesday провела конкурс під назвою «Дух BBQ» (Spirit of BBQ). Починаючи з 1 листопада, компанія закликала клієнтів номінувати свою улюблену неприбуткову організацію заради шансу виграти головний приз у розмірі 10 000 доларів. Головний переможець, а також ще 4 фіналісти конкурсу були оголошені у #GivingTuesday на сторінці Sonny’s BBQ у Facebook.

5) Організуйте день волонтерства для співробітників

Курортний готель Harrah’s Resort, що у Південній Каліфорнії, відправив своїх співробітників у якості волонтерів до 11 різних неприбуткових організацій. У цей день вони готували обід для безхатченків, прибирали територію пляжу та виставку у музеї військової техніки, купали службових собак з притулку, здавали донорську кров. 

Окрім допомоги, кожна НПО додатково отримала 2500 доларів від Harrah’s Resort. «Ми беремо участь у кампанії #GivingTuesday уже четвертий рік поспіль і усією командою із задоволенням допомагаємо організаціям по всій Південній Каліфорнії», – каже Ембер Луссієр, директор з маркетингу Harrah’s Resort. 

«Такі заходи чудово зближують людей у колективі. Ми спостерігаємо надзвичайну взаємодію між співробітниками. Вони починають планувати свою допомогу ще влітку, виходять на зв’язок з місцевими НПО, що потребують допомоги волонтерів». За кожним таким проектом Harrah’s закріплює лідера, який організовує роботу команди.

Долучитись

Ще: