Ідеї для співпраці

Ідеї для співпраці до Всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок. Приклади успішних світових кейсів, що надихають!

1) Організуйте співпрацю з іншими НПО для більшої ефективності

  • Замість того, щоб влаштувати власну кампанію зі збору коштів, команда HELP International вирішила збирати кошти для організації Team Humanity, що допомагає біженцям. Коли HELP International запитали про те, чому вони вирішили збирати кошти для іншої організації, вони відповіли: «Часто трапляється так, що попри загальні цілі, між НПО спостерігається конкуренція. Ми зрозуміли, що саме спільна робота дозволить нам максимально реалізувати свій потенціал та задовольнити потреби людей, які потребують допомоги найбільше. Разом ми здатні досягнути кращих результатів».
  • У Каліфорнії вісім неприбуткових організацій, що займаються захистом прав іммігрантів та біженців, об’єднали зусилля для збору коштів. Каліфорнійський об’єднаний фонд провів перший спільний захід на #GivingTuesday. Усі зібрані кошти будуть розділені порівну між вісьмома організаціями.
  • Дві «конкуруючі» неприбуткові організації з округу Мендосіно – The Gardens Project та The School of Adaptive Agriculture – вирішили об’єднати зусилля та надали одне одному у допомогу власних волонтерів, оскільки потребували вільних рук для своїх проектів. Надихнувшись ідеями Giving Tuesday щодо співпраці та інновацій, організації зробили день спільної волонтерської роботи на фермерських та садових господарствах. Волонтери розпочали з ремонту шкільної будівлі та зробили нові клумби у громадському саду. На кінець було влаштовано ситний обід, під час якого організації обговорили подальші спільні плани.
  • Художня школа Water Street Studios у Батавії, штат Іллінойс, з нагоди Giving Tuesday  залучила 30 представників художнього світу (художників, організацій, спонсорів і навіть мера) до участі у відео-кампанії на підтримку мистецтва. Виконавчий директор художньої школи Даніел Голліс зазначила: «Цього року я хотіла докласти особливих зусиль, щоб об’єднати нашу громаду та підтримати загальну справу – мистецтво. Часто трапляється так, що НПО конкурують між собою за збір коштів та фінансування, а я хотіла показати, що ми здатні досягнути чудових результатів, якщо будемо культувати співпрацю, а не конкуренцію».

2) Почніть співпрацю зі студентами факультетів маркетингу

Студенти факультету маркетингу та зв’язків з громадськістю університету Джорджії, що в Атланті, створили команду з семи чоловік для допомоги організації Second Helpings Atlanta. Надихнувшись ідеями Giving Tuesday, студенти створили кампанію та розробили PR-стратегію, які допомогли зібрати 18 707 доларів, що вдвічі більше за результат, досягнутий минулого року.

Долучитись

Ще: