Ідеї для вищих навчальних закладів до Всеукраїнського дня добрих справ #ЩедрийВівторок. Приклади успішних світових кейсів від університету Тафтса, Каліфорнійського державного університету Сан Маркос та університету Herzing.
1) Долучіть студентів до збору коштів
Університет Тафтса зібрав 2,46 мільйонів доларів за допомогою 8684 донорів, що перевищило як економічні очікування, так і поставлені цілі з боку донорських організацій. Команда розробників, що креативно попрацювала зі студентами для досягнення цілей кампанії, запрошувала студентів з різних спортивних команд телефонувати для збору коштів та обіцяла зустрічне фінансування тому, хто збере найбільше коштів.
Вони задіяли студентів-волонтерів та встановили невеликі палатки у кампусі, стратегічно розмістивши QR-коди, що заохочували студентів робити свої внески одразу на місці, відсканувавши код. Університет придумав ще один спосіб заохотити студентів до участі та внеску у кампанію, створивши лотерею з грошовим виграшем. Студенти мали розмістити в соціальних мережах зображення Джамбо, що є талісманом університету. Університет використовував мотивуючі відео для проведення студентами збору коштів, а також створив веб-сторінку, на якій було зібрано інформацію про всіх учасників з різних команд та факультетів, що долучилися до збору коштів у кампанії.
2) Мотивуйте до челенджу та до зустрічного фінансування
Каліфорнійський державний університет Сан Маркос зібрав 448 995 доларів з 1488 пожертв, що вдвічі перевищило показники минулого року щодо суми та кількості внесків. Пожертви з боку випускників виросли майже втричі. Також свій внесок до збору коштів зробили 322 студенти.
Каліфорнійський державний університет Сан Маркос досяг своєї мети завдяки проведенню 13 челенджів за підтримки донорських організацій, кожна з яких отримала кумедну назву, наприклад, «Рання пташка», «Щаслива година випускників», «Соціальні мережі». День проведення кампанії проходив під девізом «Даруй від щирого серця» і, окрім збору коштів, мав за мету збільшити кількість учасників, а це найголовніше для Giving Tuesday.
3) Заохочуйте студентів робити добро для громади
Першим досвідом проведення Giving Tuesday для університету Herzing стало створення стипендіальної програми з метою заохочення студентів до добрих справ, незалежно від їхнього масштабу. Випускники, теперішні та майбутні студенти університету мали змогу оформити онлайн-заявку на отримання стипендії, зробивши добру справу та розповівши про неї у заявці. Надійшло більше 900 заявок, кожна з яких продемонструвала здатність студентів до добрих справ. Університет призначив 10 стипендій у 2000 доларів кожна, якими нагородив студентів та випускників, незалежно від форми їх навчання.