Історії успіху НДО

У цьому світі користь приносить кожен, хто полегшує тягар іншої людини.

Чарльз Діккенс

Приклади успішних світових кейсів під час #GivingTuesday: «Співаки з Вісконсину»; #GivingKidsDay; кампанія «Голосуй за кішку. Голосуй за собаку» та інші.

1) Призначте амбасадорів кампанії

Минулого року група «Співаки з Вісконсину», що успішно гастролює країною, з університету Вісконсин-Медісон зібрала під час #GivingTuesday в 5 разів більше фінансування за донорські організації, чисельність котрих перевищувала групу у 6,5 разів. 

Таких результатів група досягнула завдяки тому, що зробила учасників членами команди організаторів заходу. Вони розпочали роботу над кампанією з того, що у червні розподілили між членами правління та волонтерами конкретні функції, котрі кожен з них виконуватиме, а саме призначили відповідальних за зустрічне фінансування, чергових донорів у день кампанії, дописувачів у соціальних мережах, оповідачів, учасників групи підтримки та оглядачів, що розповідатимуть про хід кампанії.

Їм вдалося отримати зустрічне фінансування від донора-ангела у розмірі 10 000 доларів, що стало прикладом для подальшого збору коштів. Загалом разом з іншими амбасадорами проекту «Співаки з Вісконсину» зібрали 26 000 доларів під час #GivingTuesday.

2) Привчіть дітей до добрих справ

Фонд «2nd & 7 Foundation» спонукає молодь до читання, надаючи безкоштовні книжки, а також залучає молодих спортсменів в якості рольових моделей для дітей з неблагополучних сімей, привчаючи молодь до добрих справ. Під час #GivingTuesday Фонд «2nd & 7 Foundation»  у партнерстві з місцевими спортивними юнацькими командами створив ініціативу  #GivingKidsDay. У м. Колумбус, штат Огайо, тренери команд разом з молодими спортсменами принесли до класних кімнат книги та влаштували урок читання для учнів початкової школи.

3) Додайте креативу + обіграйте звичні заходи у новий спосіб

Надихнувшись протиріччями проміжних виборів, Товариство захисту тварин від жорстокого поводження у Меріленді разом зі своїм креативним партнером idFive  створили кампанію, в якій кандидатами для голосування виступили набагато щасливіші та пухнастіші  представники, — а саме, кішки та собаки. 

Зігравши на звичному розподілі населення на любителів кішок та собак, була створена кампанія «Голосуй за кішку. Голосуй за собаку.», під час якої охочі проголосувати отримували таку можливість, зробивши грошовий внесок. Товариство захисту тварин від жорстокого поводження у Меріленді сповістило про проведення кампанії у ряді соціальних мереж, а також надіславши запрошення електронною поштою донорським організаціям, що брали участь у минулих заходах, новим донорським організаціям та волонтерам. 

Під час кампанії вдалося зібрати 41 000 доларів, що на 11 000 доларів перевищує суму запланованих зборів.

4) Масова розсилка + старий добрий телефон + зустрічне фінансування = успіх

Організація YearUp розробила кампанію, основним інструментом якої стали масова розсилка та робота з соціальними мережами. Основним контентом було відео та інформація про неймовірні можливості, які отримують бенефіціари завдяки фінансуванню від донорських організацій. Окрім цього, організація зробила власний внесок, створивши 18 пунктів по всій країні, у яких співробітники, студенти та волонтери здійснювали телефонні дзвінки на підтримку фінансування кампанії. 

Метою YearUp було  зібрати пожертви від 500 небайдужих людей та отримати зустрічне фінансування у розмірі 50 000 доларів від одного з родинних фондів. Результатом роботи стало отримання внесків від 615 людей загальною сумою у 240 000 доларів. Організація здійснила більше 1000 телефонних дзвінків та розіслала більше 2500 електронних листів, де розповідала про кампанію #GivingTuesday, і стверджує, що електронний лист у супроводі з особистою телефонною розмовою спонукали людей до більш щедрих благодійних внесків.

5) Залучення нових донорських організацій через колективне фінансування

Проект Camp Kesem займається організацією безкоштовних літніх таборів для дітей, чиї батьки стикнулися з захворюванням на рак. Організація побила рекорд зі збору коштів серед інших клієнтів, що використовують платформу Classy, а саме зібрала 2 мільйони доларів від 40 000 донорів, – 1, 8 мільйонів з яких надійшли через платформу Classy. 

Команда завдячує такому результату 5 тисячам студентів-волонтерів, які висвітлювали подію у соціальних мережах. «Колективне фінансування справді підсилило збір коштів», – стверджує одна із студенток. Волонтери прийшли підготовку за кілька місяців до початку кампанії #GivingTuesday, під час якої дізналися як користуватися інструментами для збору коштів через колективне фінансування на платформі Classy, а також отримали зразки матеріалів, документації, планів розвитку, що допомагають в успішній реалізації кампанії. Крім того, проект поширив відео-звернення, яке волонтери змогли розмістити у соціальних мережах, типу Facebook, Twitter та ін. 

Студенти додали азарту кампанії своїми обіцянками: «Коли я зберу 5000 доларів, я при всіх з’їм гострий перець», – діляться члени команди проекту. «Вони підійшли дуже креативно до свого завдання».

Долучитись

Ще: