Хто робив:
Благодійний фонд KIDDO
Про глобальний рух #GivingTuesday у благодійному фонді KIDDO знали ще три роки тому і мріяли, що колись така ініціатива з’явиться і в Україні. Тому коли в KIDDO почули про старт #ЩедрогоВівторка, одразу ж оголосили про свою участь.
Фонд існує з 2013 року і допомагає важкохворим дітям. За цей час встиг набути успішного досвіду проведення фандрейзингових кампаній і залучення великого бізнесу та відомих брендів. До #ЩедрогоВівторка фонд долучився не стільки для того, аби зібрати гроші, скільки підняти хвилю добрих справ, надихнути долучатися до благодійності і показати, що добродіїв у світі багато.
Місту-мільйоннику Дніпру першому вдалося отримати офіційну підтримку міської адміністрації. Мер на той час перебував у відрядженні в Японії, та це не завадило тому, щоб на сайті міськради з’явився заклик брати участь у флешмобі. Учасників просили розмістити у соцмережах фото чи відео з хештегом акції і розказати про #ЩедрийВівторок. Залучали також відомих людей: наприклад, Руслан Ротань, головний тренер молодіжної збірної з футболу, дарував м’ячі за поширення дописів у Instagram.
До акції долучилися і постійні партнери фонду. Мережа магазинів побутової техніки та електроніки COMFY за кожну покупку у цей день перераховувала 2 гривні на користь благодійного фонду. А таких покупок було більш ніж 10 тисяч. Корпорація «Біосфера», де допомога дітям є одним із головних напрямків корпоративно-соціальної відповідальності, оголосила у #ЩедрийВівторок про збір коштів на кохлеарну імплантацію для дівчинки із Запоріжжя. І ще десятки підприємців міста та області підтримали ініціативу фонду.
Хоча головною метою було розказати про #ЩедрийВівторок і надихнути людей, у цей день вдалося зібрати понад 300 тисяч гривень. Цікаво, що пожертви надходили навіть з Америки ще протягом півтора тижня після акції.
«Якщо займатися благодійністю і думати лише про гроші, нічого не вийде. Треба думати про людей і як їх надихнути на добрі справи», — розповідає Ольга Голубєва, директор БФ KIDDO.
Що вплинуло на успіх акції?
-
лояльність до фонду і висока довіра в регіоні;
-
офіційна підтримка мера і публічних осіб;
-
нетиповий формат підтримки запропонували благодійникам – не грошима, а голосом;
-
напрацьовані партнери і аудиторія;
- безкорисне бажання просто розказати про ініціативу #ЩедрийВівторок, яке принесло неочікувані результати.
Бюджет: Було реалізовано ресурсами фонду. 3 працівники фонду організовували акцію.