Підсумки 2020 року!

Більше 60% учасників цьогорічної кампанії Щедрого Вівторка — це наші партнери, які доєднувались до дня добрих справ у минулі роки.

У 2020 році #ЩедрийВівторок радував нас цікавими акціями, новими знайомствами та непередбачуваними викликами! Ми вважаємо, що разом впоралися з усіма задачами, ти згоден? 

#ЩедрийВівторок 2020

«#GivingTuesday — одна з найскравіших благодійних подій року в понад 70 країнах. Нас дуже надихає, що більше 60% учасників цьогорічної кампанії Щедрого Вівторка – це наші партнери, які доєднувались до дня добрих справ у минулі роки.
Незважаючи на карантинні обмеження, кількість акцій та учасників зросла порівняно з 2019 роком. Цього року ми провели #ЩедрийВівторокNow у відповідь на актуальні виклики, пов’язані з пандемією, започаткували #ЩедрийВівторокДіти для того, щоб виховувати цінність допомагати іншим серед молодого покоління та поширювали ідею того, що добро має звучати голосно. Це виявилось дуже успішною ініціативою, адже більше 60% акцій мали на меті залучення школярів та молоді, а кількість добрих історій зросла щонайменше втричі
», каже координаторка проєкту #ЩедрийВівторок, Любов Раїнчук.

Тож як саме пройшов #ЩедрийВівторок цього року? Читай далі!

Повний звіт про #ЩедрийВівторок 2020 дивися за посиланням, а найцікавіші деталі ти знайдеш у цій статті.

З кожним роком концепція та ідея руху #ЩедрийВівторок стає більш зрозумілою та близькою для організацій та учасників.

Незважаючи на труднощі, ми залучили ще більше людей. Організації ініціювали онлайн та офлайн-активності та змогли реалізувати проєкти у карантинних реаліях. 

Крім того, впізнаваність інціативи #ЩедрийВівторок зростає: так вдвічі зросла відвідуваність сайту, кількість унікальних користувачів та кількість запитів у пошукових системах, порівняно з 2019 роком. 

Які активності відбулися до Щедрого Вівторка цього року?

Інформаційна кампанія «Добро має звучати голосно!»

Зовнішня реклама — 220 Добряток у 17 містах України

Відео-ролики в транспорті: 

  • 316 маршрутних таксі
  • 57 автобусів
  • Київський метрополітен
  • 8 радіостанцій
  • Близько 1400 згадок у соціальних мережах у #ЩедрийВівторок

Цього року у рамках флешмобу ми зібрали ще більше добрих історій від учасників, тому що добро має звучати голосно.

Спецпроєкти з медіа

Одним зі способів долучитися до благодійності — поширювати інформцію, тож #ЩедрийВівторок також підтримали медіа та інфлюенсери:

#ЩедрийвівторокДіти

Цього року в Україні вперше відбувся #ЩедрийВівторокДіти, метою якого є заохочувати молоде покоління робити добрі справи та розвивати культуру благодійності. Головним партнером ініціативи є благодійний фонд «Запорука».

  • У 2020 році завдяки #ЩедрийВівторокДіти більше 1600 шкіл дізнались про #ЩедрийВівторок.
  • БФ «Запорука» ініціювали Уроки доброти, які провели в 454 школах по всій Україні.
  • В рамках ініціативи #ЩедрийВівторокДіти, школи та найменші доброчинці зібрали 450 000 грн на благодійність.

Конкурс для шкіл

Усі учасники #ЩедрийВівторокДіти могли взяти участь в
конкурсі найяскравіших акцій до Дня добрих справ.
Учасники реєстрували шкільні добрі справи на спеціальній
платформі, де протягом тижня проходило голосування.

Зареєструвалися 180 учасників конкурсу.

#ЩедрийВівторокNOW

Як реакція на пандемію, ми ініціювали день добрих справ #ЩедрийВівторокNOW, 5 травня, для допомоги постраждалим та усунення наслідків пандемії. 

Конкурс мінігрантів

Zagoriy Foundation провів конкурс мінігрантів для підтримки проєктів, які спрямовані на боротьбу з COVID-19. Серед 92 заявок ми обрали 5 переможців 🎉

Ми раді, що з кожним роком #ЩедрийВівторок зростає та ще більше популяризує культуру благодійності та добрі справи. Дякуємо усім, хто приєднався до ініціаитиви, адже кожен з нас причетний до тих результатів, які ми досягли! Зустрінемося у 2021!

Долучитися!