У 2020 році #ЩедрийВівторок радував нас цікавими акціями, новими знайомствами та непередбачуваними викликами! Ми вважаємо, що разом впоралися з усіма задачами, ти згоден?
#ЩедрийВівторок 2020
«#GivingTuesday — одна з найскравіших благодійних подій року в понад 70 країнах. Нас дуже надихає, що більше 60% учасників цьогорічної кампанії Щедрого Вівторка – це наші партнери, які доєднувались до дня добрих справ у минулі роки.
Незважаючи на карантинні обмеження, кількість акцій та учасників зросла порівняно з 2019 роком. Цього року ми провели #ЩедрийВівторокNow у відповідь на актуальні виклики, пов’язані з пандемією, започаткували #ЩедрийВівторокДіти для того, щоб виховувати цінність допомагати іншим серед молодого покоління та поширювали ідею того, що добро має звучати голосно. Це виявилось дуже успішною ініціативою, адже більше 60% акцій мали на меті залучення школярів та молоді, а кількість добрих історій зросла щонайменше втричі», — каже координаторка проєкту #ЩедрийВівторок, Любов Раїнчук.
Тож як саме пройшов #ЩедрийВівторок цього року? Читай далі!
Повний звіт про #ЩедрийВівторок 2020 дивися за посиланням, а найцікавіші деталі ти знайдеш у цій статті.
З кожним роком концепція та ідея руху #ЩедрийВівторок стає більш зрозумілою та близькою для організацій та учасників.
Незважаючи на труднощі, ми залучили ще більше людей. Організації ініціювали онлайн та офлайн-активності та змогли реалізувати проєкти у карантинних реаліях.
Крім того, впізнаваність інціативи #ЩедрийВівторок зростає: так вдвічі зросла відвідуваність сайту, кількість унікальних користувачів та кількість запитів у пошукових системах, порівняно з 2019 роком.

Які активності відбулися до Щедрого Вівторка цього року?

Інформаційна кампанія «Добро має звучати голосно!»
Зовнішня реклама — 220 Добряток у 17 містах України
Відео-ролики в транспорті:
- 316 маршрутних таксі
- 57 автобусів
- Київський метрополітен
- 8 радіостанцій
- Близько 1400 згадок у соціальних мережах у #ЩедрийВівторок
Цього року у рамках флешмобу ми зібрали ще більше добрих історій від учасників, тому що добро має звучати голосно.
Спецпроєкти з медіа
Одним зі способів долучитися до благодійності — поширювати інформцію, тож #ЩедрийВівторок також підтримали медіа та інфлюенсери:
- Твори добро: Володимир Дантес, Олена Борисова і Маргарита Мурадова — про благодійність
- Добра справа: як жінки вводять моду на благодійність?

#ЩедрийвівторокДіти
Цього року в Україні вперше відбувся #ЩедрийВівторокДіти, метою якого є заохочувати молоде покоління робити добрі справи та розвивати культуру благодійності. Головним партнером ініціативи є благодійний фонд «Запорука».
- У 2020 році завдяки #ЩедрийВівторокДіти більше 1600 шкіл дізнались про #ЩедрийВівторок.
- БФ «Запорука» ініціювали Уроки доброти, які провели в 454 школах по всій Україні.
- В рамках ініціативи #ЩедрийВівторокДіти, школи та найменші доброчинці зібрали 450 000 грн на благодійність.
Конкурс для шкіл
Усі учасники #ЩедрийВівторокДіти могли взяти участь в
конкурсі найяскравіших акцій до Дня добрих справ.
Учасники реєстрували шкільні добрі справи на спеціальній
платформі, де протягом тижня проходило голосування.
Зареєструвалися 180 учасників конкурсу.
#ЩедрийВівторокNOW
Як реакція на пандемію, ми ініціювали день добрих справ #ЩедрийВівторокNOW, 5 травня, для допомоги постраждалим та усунення наслідків пандемії.

Конкурс мінігрантів
Zagoriy Foundation провів конкурс мінігрантів для підтримки проєктів, які спрямовані на боротьбу з COVID-19. Серед 92 заявок ми обрали 5 переможців 🎉
Ми раді, що з кожним роком #ЩедрийВівторок зростає та ще більше популяризує культуру благодійності та добрі справи. Дякуємо усім, хто приєднався до ініціаитиви, адже кожен з нас причетний до тих результатів, які ми досягли! Зустрінемося у 2021!