Як побудувати персональний бренд? Розповідає Ніна Левчук

Будуйте персональний бренд – це набагато вигідніша інвестиція часу й ресурсів, ніж просування кожного окремого проекту

Чи варто благодійникам ставати лідерами думок, аби робити добрі справи ефективно? 
Ніна Левчук – керівник Google Marketing Solution у Центральній і Східній Європі та експерт із побудови персонального бренду – запевняє, що особистий бренд допоможе вам поширити ваші ідеї. У соцмережах голоси людей лунають гучніше, ніж голоси найуспішніших брендів. У рамках підготовки до Щедрого Вівторка Ніна поділилась п'ятьма порадами щодо ефективної комунікації та побудови персонального бренду благодійників.

5 порад від Ніни Левчук щодо ефективної комунікації

1.Головна відмінність у просуванні соціальних чи благодійних проектів від комерційних – це відсутність бюджетів

Ви не можете просто заплатити спікерам чи менторам – ви маєте переконати, що участь у проекті варта їхніх зусиль та часу. Основний меседж: допомагаючи іншим, ви допомагаєте собі. Якою б успішною не була людина, її світогляд обмежений власним досвідом, а єдиний спосіб його розширити – спілкування з іншими та незвичайні умови. Допомагаючи своєю експертизою, ментор дивиться на речі під новим кутом, опрацьовує ситуації, які досі ніколи не траплялися в його житті, отримує бачення іншої людини – це безцінно. Новий крутий досвід та нетворкінг спокусять навіть найуспішнішу людину.

2. Будуйте персональний бренд – це набагато вигідніша інвестиція часу й ресурсів, ніж просування кожного окремого проекту

Коли ви інвестуєте у маркетинг своєї справи, це працює тут і зараз – і все. Персональний бренд формується довше й складніше (зазвичай кілька років), але має довгостроковий результат, що дозволяє будь-якій вашій ініціативі бути успішною. Сформований імідж працює на вас, бо люди довіряють вашим намірам – у благодійності це надважливо.

3. Персональний бренд – це технологія

До нього варто ставитись як до просування на ринку. Перш ніж будувати особистий бренд, треба зрозуміти, навіщо він вам, яка його ціль. Далі варто скористатися формулою, яку я вивела та якою ділюся на всіх тренінгах: (професійні ролі + соціальні ролі + особистість) х комунікацію. Сформуйте власний мікс та не намагайтесь охопити все й одразу. Канали комунікації обирайте після аналізу аудиторії – це можуть бути соцмережі, конференції, друковані видання тощо.

4. Як кажуть американці, треба йти «above & beyond», аби втілити свою мрію, особливо якщо мова про соціальний чи благодійний проект

Коли ви не можете віддячити людям грошима, потрібні величезні ресурси життєвої енергії та непохитна віра в те, що ви робите, – тільки тоді вам вдасться заразити людей вашою ідеєю, знайти однодумців та сформувати команду. Запалюйте всіх навколо своєю жагою змінити світ! Та приготуйтеся багато працювати у позаробочий час, бо великі проекти потребують вашої уваги 35 годин на добу.

5. Вчіться правильно заявляти про себе

В Америці цьому починають учити з дитячого садочка, а в нас ще досі вважається, що краще жити тишком-нишком. Ваш бренд – це те, що ви про себе говорите, як часто ви говорите та що про вас говорять інші. Останній пункт найважливіший, і на нього вплинути найважче, але він багато в чому випливає з перших двох. Тож проаналізуйте свою аудиторію, аби звертатися зрозумілою для неї мовою, використовуючи правильні канали комунікації. Розповідайте про себе, виходячи зі своїх соціальних ролей, експертності та унікальності.

Долучитись

Ще: