
Фандрейзинговий марафон вже зовсім скоро, реєстрація організацій триває до кінця жовтня, тому саме час Успіх кампанії під час фандрейзингового марафону залежить від людей, які допомагають збирати кошти. Ти можеш створити «Кампанію» до вже існуючого проєкту. Оля Руднєва дала поради юному фандрейзеру.
Юному фандрайзеру, який міняє світ на краще:
1. Обери той проєкт, чиї цінності ти поділяєш. Якщо акція тебе не чіпляє, ти не відчуваєш емоційного відгук, то навряд чи зможеш повноцінно включитися в проєкт. Краще пропустити одну добру справу, ніж взяти єдиний раз участь в тому, у що не віриш;
2. Дізнайся більше про проєкт/людину, на кого ти збираєш гроші. Якщо не можеш особисто зустрітись, знайди інформацію в інтернеті;
3. Будь готовий до того, що збір грошей потребуватиме твоєї включеності. Гроші не з’являться на акаунті тільки тому, що ти робиш правильну справу в компанії правильних людей;
4. Будь готовий комунікувати про це в Facebook, звертатись з особистими проханнями, дякувати людям, які вас підтримали.
Якщо ти вибрав проєкт, і вирішив стати фандрейзером:
1. Оціни реальну суму, яку ти можеш зібрати. Краще поставити суму менше, і якщо вона швидко збереться, підвищити її. Збільшені суми та зібрані кошти — додатковий і дуже позитивний інформаційний привід;
2. Заплануй 1-2 пости в тиждень на Facebook, в яких будеш розповідати:
- про саму проблему і чому ти її обрав;
- про свої складнощі на шляху досягнення успіхів;
- про свої досягнення в обраному челенджі.
Міняй тональність постів від зворушливих до смішних. Напиши про те, який шлях проходиш у досягненні поставленої цілі. Позитивний контент знаходить велику віддачу. Уникай докорів і порівнянь. Наприклад, твоя ранкова чашка кави коштувала стільки-то, а ці гроші можуть врятувати життя. Це дешева маніпуляція, вона не працює.
3. Пам’ятай про те, що кожен твій пост має закінчуватись закликом підтримати збір коштів;
4. Найбільший пік залученості чекай на початку збору коштів та наприкінці. Не забудь звітувати про те, чого ти досяг під час Кампанії;
5. Постійно нагадуй, який проєкт на Dobro.ua ти підтримуєш. Змінюй фотографії под постами;
6. Пости з проханнями підтримати проєкт краще публікувати на початку та всередині місяця. За нашими спостереженнями, люди прив’язані до зарплатні;
7. Окрім постів у Facebook, тобі потрібно звернутись до людей, які, на твою думку, можуть підтримати тебе особисто. Підготуй лист-звернення і відправ друзям та колегам;
8. Якщо в період збору коштів у тебе буде День Народження, ти можеш звернутися до друзів в соціальних мережах з проханням зробити благодійний платіж замість подарунку на День Народження;
9. В пості закликай не тільки до фінансової підтримки, а й до поширення інформації. адже активна комунікація не менш важлива за кошти;
10. Не забувай дякувати людям, які підтримали тебе особисто, навіть якщо сума незначна. Старайся відповідати на всі коментарі, які стосуються збору коштів.
Інструкція до фандрейзингового марафону знайдеш тут.
І наостанок:
НЕ СОРОМСЯ ПРОСИТИ ГРОШІ НА ПРОЄКТ. ТИ НЕ ПРОСИШ ГРОШІ СОБІ НА ТУФЛІ.
НЕ ЗАСМУЧУЙСЯ, ЯКЩО ТИ НЕ ОТРИМАЄШ ГРОШІ АБО ПІДТРИМКУ. ЦЕ НІЯК НЕ ПОВ’ЯЗАНО ЗІ СТАВЛЕННЯМ ДО ТЕБЕ.
КОЛИ У ТЕБЕ ВИЙДЕ ЗІБРАТИ ГРОШІ, У ТВЄМУ ЖИТТІ З’ЯВИТЬСЯ НА ОДНУ ЦІННУ ЕМОЦІЮ БІЛЬШЕ.
РЯТУВАТИ ЖИТТЯ — ЦЕ КРУТО 🙂
УСПІХІВ!
P.S. Дуже дякуємо Олі Рудневій за чудову інструкцію до дії!