Фандрейзинговий марафон: що це та як долучитися?

Фандрейзинговий марафон — це спеціальна онлайн-кампанія для збору коштів на проєкти, що реалізуються до Щедрого Вівторка. Він дає можливість організаціям зібрати потрібні суми, а людям — підтримати цікаві та хвилюючі проєкти.

Всі проєкти на Dobro.ua реалізуються операторами допомоги. Це фонди-партнери, завдяки кому ми можемо реалізовувати благодійні акції.

Для того, щоб взяти участь у марафоні, тобі треба бути акредитованим на платформі Dobro.ua.

Як стати акредитованим фондом-оператором допомоги і чи складно це? 

До фандрейзингового марафону ви можете пройти пришвидшену акредитацію на сайті Dobro.ua, яку було створено спеціально до Щедрого Вівторка. Детальніше ознайомся з інформацією в інструкції.  

Чому це необхідно? Тому що таким способом команда Dobro.ua може відстежити витрачені та реалізовані кошти, адже оператори надають повний фінансовий звіт після проєкту.

  Ми створили спеціальну інструкцію, де ти знайдеш усю необхідну інформацію для участі у фандрейзинговому марафоні. 

Фандрейзинговий марафон

Далі ми відповіли на найчастіші запитання про Фандрейзинговий марафон.

Які переваги участі в фандрейзнговому марафоні до Щедрого Вівторка?

Перш за все, зараз сектору важливо вміти фандрейзити онлайн, і ми можемо посприяти цьому;

По-друге, #ЩедрийВівторок — це глобальний рух, велика кількість організацій бере участь у зборі коштів, тим самим привертає увагу до проблеми;

По-третє, пам’ятай, що крім участі в марафоні, ти стаєш частиною спецпроєкту  Щедрого Вівторка та Dobro.ua. Ми розповідатимемо про тебе, збиратимемо кейси, привертатимемо увагу аудиторії до збору коштів та проводитемо консультації за потреби.

Чи може один фонд пропонувати два збори коштів та чи треба двічі реєструватися на сайті Щедрого Вівторка?

Один фонд може створювати безліч проєктів та акцій до Щедрого Вівторка. На сайті потрібно зареєструватись один раз, проте можна створювати декілька акцій, щоб всі вони відображались на карті добра.

Чому потрібно збирати кошти саме через Dobro.ua?

На сьогоднішній день, Dobro.ua — це найбільший фандрейзинговий майданчик в Україні. Тут завжди можна знайти інформацію, кому потрібна допомога. Він зручний та корисний, тому що це місце, де ті, кому потрібна допомога зустрічаються з тими, хто може та хоче допомогти. Операції здійснюються без комісій.

Як ви будете підтримувати учасників марафону?

#ЩедрийВівторок та Dobro.ua активно розповідатиме про організації та збори на своїх ресурсах, надаватиме корисні матеріали та буде тримати в курсі актуальних новин.

На сайті Dobro.ua є функція «Кампанія» — саме через неї будуть збиратися кошти на проєкти. Пам’ятай, що просто створити кампанію та чекати на надходження коштів недостатньо. Підготуй план, за яким ти будеш рухатися. Варто розуміти, що треба багато комунікувати, розказувати про проєкт. Це стане однією з ключових складових успіху.

Проєкти до Щедрого Вівторка мають бути новоствореними чи можна приурочити вже існуючі проєкти?

Це можуть бути постійні проєкти, які приурочені до ініціативи. Якщо у тебе немає ресурсів створити нову акцію— промотуй існуючу. Будь-який проєкт може стати  частиною Щедрого Вівторка, головне — бажання долучитися та комунікація про свій проєкт, адже добро має звучати голосно!

В чому успіх великих зборів в онлайн-кампаніях?

Потрібно систематично, кожного дня працювати над своїм проєктом: вдосконалювати його, розповідати про нього, заохочувати людей приєднатися.

Також радимо більше розповідати реальні історії реальних людей, яким ти допомагаєш. Для цього використовуй інструменти сторітелінгу та не забувай про систематичність публікацій.

До марафону можна долучитися тільки до 3 листопада чи можна під час?

Марафон триватиме з 3 листопада до 8 грудня. Заявки на акредитацію від організацій приймаються тільки до 3 листопада, потім реєстрація неможлива. Тому розраховуй свій час правильно.

Кампанії по збору коштів від людей на підтримку зареєстрованих операторів допомоги можна додавати і під час марафону.

Де можна знайти детальну інформацію про ініціативу #ЩедрийВівторок?

В розділі Про нас ти знайдеш інформацію про #ЩедрийВівторок. Заходь та дізнавайся більше про ініціативу.

Чи є необхідним досвід у схожих акціях або можна брати участь початківцям?

Немає значення, чи є у тебе досвід. Важливо мати бажання та натхнення. У тебе може не вийти з першої спроби зібрати потрібну суму, але в будь-якому випадку спробуй. Це дасть можливість проаналізувати помилки та продовжити роботу!

Чи обов’язково тема проєкту має бути дотична до Щедрого Вівторка?

Проєкти не мають бути обов’язково створені до ініціативи, але вони мають бути дотичними, адже ти збираєш кошти в рамках Всеукраїнського дня добрих справ.

Розкажіть про найуспішніші кейси з фандрайзингового марафону?

Наприклад, організація «Джерело» минулого року зібрала усю заплановану суму та створили в рамках марафону 17 кампаній по збору коштів. Їх успіх полягає в тому, що вони методично та систематично розповідали про себе, заохочували людей та працювали над своїми проєктами.

Не став себе в рамки, подумай, як само можна привернути якомога більше людей. Можливо, ти можеш щось запропонувати людям, які підтримають проєкт? Наприклад, подарунок за пожертву від 500/1000 грн. Це може бути інфопродукт, подарунок, особиста зустріч. Подумай, яку користь може отримати аудиторія. Таким чином можна налагоджувати роботу з бізнесом з перспективою на подальшу співпрацю, а також мотивувати людей активніше долучатись.

Як емоційно пережити, якщо ціль кампанії не була досягнута? Дуже часто після невдачі люди припиняють вірити в успіх.

Нам подобається підхід, що варто святкувати свої помилки. Тому що кожна помилка — це досвід,висновок, що цей шлях/метод не працює.

Варто ставити реальні, вимірювані цілі. Заручися підтримкою найближчого кола друзів, родичів та колег. Так мету буде легше досягти.

Тож реєструйся до 1 листопада на фандрейзинговий марафон, слідкуй за нашими соціальними мережами та розсилками та зустрінемося 1 грудня!

Стаття підготовлена за коментарями Богдана Бердника та Анни Нішніанідзе.

Долучитись

Ще: