Поради для учасників фандрейзингового марафону

Реєстрація на фандрейзинговий марафон вже розпочалася, а це означає, що настав час корисних порад до події. На що варто звернути увагу при створенні проєкту до марафону, як комунікувати з аудиторією та як досягти поставлених цілей? Читай далі поради від Любові Раїнчук, координаторки Щедрого Вівторка, та Юни Чанківської, CSR менеджерки Dobro.ua!

Поради до фандрейзингового марафону

Постав мету

Важливо мати конкретну мету проєкту. Дай собі відповіді на питання: які твої очікування та чи вистачить ресурсів для досягнення цілі. Сплануй, скільки людей треба залучити для досягнення мети. Наприклад, якщо ти хочеш зібрати 15 000 грн, тоді потрібно порахувати, скільки людей має долучитися. Середня сума внеску на dobro.ua приблизно 150 грн,  відповідно, щоб зібрати заплановану суму, треба залучити 100 людей. Але як це зробити?

Комунікуй

Зроби якісний опис ініціативи, на що підуть кошти, як проєкт буде реалізовуватися, як ти будеш звітувати після проєкту. Дай аудиторії вичерпну, конкретну інформацію про проєкт, тому що це підвищить лояльність та довіру до тебе.

Важливо систематично розповідати про свою ідею. Що цікаво читати? Використовуй факти, розказуй про успіхи, ділися успішними кейсами та дякуй тим, хто вже долучився до акції. Опиши, що фінальна сума дозволить зробити, розбий її на багато дрібних та розкажи, як саме може вплинути на проєкт кожна зібрана частина. 

Також не забувай залучати людей, які збиратимуть кошти на кампанію — фандрейзерів, це буде важливий рушій у вашій комунікації. 

Більше креативу

Будь креативним під час збору коштів, зацікав аудиторію приєднатися.

Ідеї конкурсів:

  • Розіграй в соціальних мережах фірмову продукцію або послугу, яку можеш надати в обмін на благодійний внесок;
  • Зроби конкурс серед своїх підписників. Наприклад, хто приготує найбільше печива, продасть його та передать кошти на твій проєкт — отримує подарунок. Подумай про те, щоб подарунок був цікавий та корисний для людей;
  • Придумай челендж для своїх донорів, суть якого буде поширення інформації про збір. Чим більше людей про нього дізнаються, тим більше шансів, що ти збереш потрібну суму.

Ідеї партнерств:

  • Зніми відео в підтримку кампанії, знайди партнера, який може дати цінний подарунок та розіграйте його серед тих, хто робить внесок. ВАЖЛИВО: подарунок розіграй тоді, коли закінчиться кампанія або коли збереш заплановану суму; 
  • Знайди партнера, хто буде готовий подвоїти внески від інших донорів. Таким чином ти зможеш мотивувати людей віддавати гроші, коли вони знатимуть, що їх кошти подвоюються;
  • Залучай різні сектори: бізнес, медіа. Розкажи їм про користь вашого проєкту, Адже люди з різних сфер можуть залучати більшу кількість людей і твоя ідея може знайти відгук у ще більшої аудиторії. 
  • Знайди амбасадора, який переймається та цінує загальну мету твоєї ідеї, і буде спільно з вами її просувати;
  • Домовся з ресторанами/ кафе, щоб частину чайових віддавали на благодійність у #ЩедрийВівторок, а ресторан комунікував про це у соціальних мережах.

Ідеї подій:

  • Проведи благодійний онлайн-аукціон, кошти з якого можна одразу направляти на твою кампанію; Детальніше про те, як його організувати, ми писали в нашій інструкції до Щедрого Вівторка;
  • Проведи благодійну подію (освітню або розважальну), гроші з якої будуть перераховані на підтримку кампанії.
  • Запропонуй учасникам продати старі речі та зібрані кошти перерахувати на благодійність. Для цього можна організувати  гаражний розпродаж, своп речей або ж організувати цю активність онлайн.

Повідом партнерів:

  • Напиши своїм партнерам та донорам, що ви проводите акцію зі збору коштів спеціально до Щедрого Вівторка, розкажи про ініціативу.

Створи собі виклик:

  • Додай трохи фану для себе та своїх колег. Роби челенджі не тільки для аудиторії, а й для себе. Ти можеш кожні 5 тис грн робити щось цікаве чи шалене. Насамперед склади з підписниками список того, що можеш зробити. Наприклад, різні виклики та завдання, за цим має бути цікаво спостерігати: присідати, робити всім офісом зарядку, танцювати під популярні тік-ток челенджі — варіантів безліч. Адже нам завжди цікаво дивитися те, чим би ми хотіли займатися. 

Від Щедрого Вівторка ми будемо мотивувати людей долучатись до благодійних пожертв на марафоні, розігруючи подарунки, пропонуючи цікаві інтерактиви серед всіх, хто буде робити благодійні внески. Це важливо для підвищення залученості людей до ініціативи.

Що важливо пам’ятати під час марафону?

Що важливо пам'ятати під час марафону
  • Створи конкретний план та притримуйся його: набагато легше діяти за схемою та бачити картину в цілому, які подальшу дії планувати та що за потреби скоригувати;
  • Слідкуй за перебігом подій: звертай увагу, які інструменти працюють краще, а що треба замінити. Прикладай зусилля там, де це дає більший результат, змінюй стратегію, якщо це необхідно;
  • Будь систематичним та послідовним: не зникай з соціальних мереж, давай зворотній зв’язок аудиторії. Якщо стало та систематично працювати, точно побачиш результат.

А якщо у тебе виникнуть питання щодо ідей для кампанії — ми з радістю відповімо та допоможемо. 

Пиши сюди – zz@zagoriy.foundation з темою листа “Фандрейзинговий марафон 2020”

Долучитись

Ще: