PR в благодійності: як створювати проекти, які побачать всі?

«Позитив працює ефективніше, ніж негатив».

PR є важливою частиною благодійного сектору, адже це комунікація та ставлення до проекту, який ви просуваєте. Ви маєте правильно його представити, аби він став успішним. Але як це зробити?

Відомо, що люди самостійно не завжди цікавляться соціально важливими темами, тому варто донести до них інформацію, допомогти дізнатися більше та залучити до дій.

Анна Давиденко, директорка з комунікацій фонду «Життєлюб», ділиться з нами досвідом комунікацій фонду.

На жаль, старість в Україні сприймають як щось страшне, безперспективне та печальне. Але це не так. Згадайте, як виглядають літні люди в Європі? Там дорослі, активні та енергійні люди, які займаються спортом, подорожують на насолоджуються життям. Звісно, це бачити набагато приємніше, таке життя не лякає, а, навпаки, цікавить.
Тому ми комунікуємо через призму позитиву, не спекулюємо жалістю, адже така комунікація призведе до ігнорування проблеми в майбутньому.

Наприклад, у нас є проект «Агенство дорослих моделей», який допомагає дорослим людям реалізувати себе в якості моделей. Проект демонструє, що вік — не перепона.

Насправді, моделі з нашого агентства надихають мене. Люди, старші за мене як мінімум вдвічі, ведуть активне життя, працюють, мають хобі та абсолютно щасливі. Після спілкування з ними ти розумієш, що просто не маєш права скаржитись.

Як це донести до медіа?

Це було не так просто. Спочатку медіа не дуже підтримували нашу концепцію демонстрації старості. Але ми вирішили, що якщо ти не можеш донести свою ідею комусь — створюй свій власний контент.

Ми створювали власні рекламні кампанії, аби донести свої ідеї в маси.

Також ми розуміли, що наша основна безпосередня цільова аудиторія — дорослі люди, які споживають інформацію переважно з газет та телебачення. Але ми стикнулися з проблемою, що київські газети не можуть презентувати нашу тему позитивно. Тому ми створили власну газету «Життєлюб», через яку ми комунікуємо з нашою цільовою аудиторією. Вона позитивна, цікава та корисна.
Я вважаю, що тематику будь-якого благодійного фонду можна вписати в будь-яке медіа та достучатися до будь-якої цільової аудиторії. Але варто чітко розуміти, який контент може бути цікавий саме цьому медіа. Треба точно влучити в ціль.

Дивіться на задачу очима різних цільових аудиторій

Такий виклик був у фонді «Життєлюб», коли команда вирішила привернути увагу молодого покоління. Але як правильно це зробити? Фонд вирішив поєднати різні покоління, показати їх комунікацію.

Для цього було створено проект з журналом «Слух», де молодь дивилася сучасні кліпи разом з дорослим поколінням та обговорювали їх.

Але будьте готові, що успіх може прийти не одразу. Наприклад, проект з журналом «Слух» дав вагомі результати аж через рік після запуску.

Починайте з проблематики фонду

Створюйте проекти, які вирішуватимуть вашу проблему. Дуже важливо шукати партнерів, які є дотичними до теми, якої ви опікуєтесь. Проектні партнерства мають гармонічно вписуватися у вашу статегію та роботу.

Створюйте колаборації з іншими фондами

Ставтеся до всього сектору, як до партнерів. Так ви зможете побудувати міцну позицію у сфері, а також підняти впізнаваність організації.

Не забувайте, що ваші дії визначають подальшу позицію та імідж.

Було цікаво? Також дізнайтесь, як створити якісний контент та що таке голос бренду.

Долучитись

Ще: